tisdag 22 oktober 2013

"mm snygg"


När jag hade jobbat hela lördagen bestämde vi oss att åka till Andys lekland. Ludwig älskar att leka där så vi åkte dit med honom. Det är som ett stort inomhus lekpark, med rutschkanor, bollhav, studsmattor ja typ allt. Innan vi skulle åka hem efter 2 timmars bus och skoj ville Ludwig hoppa studsmatta, Alex och han gick före men så kommer det fram en man. Så ställer sig precis framför mig och är betydligt kortare än min och studerar min nerefrån och upp två gånger innan han säger "mm snygg", sen bara går? Jag stod där och bara "va??". Haha jag kände mig som nån typ av pris man hade vunnit. Nja det gillade inte jag, inte när han studerade mig så i alla fall. Kändes nästa lite obehagligt haha, men ändå kanske lite gulligt?

Ta hand om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar