fredag 11 oktober 2013

Hemkommen

Nu är jag hemkommen från en dag på jobbet, bara hela helgen kvar sen är jag ledig en hel dag HERRE GUD vilken lycka =). Men jag älskar mitt jobb så det är helt lungt. Ikväll händer inte mycket kommer bara ta det lungt med mina älsklings pojkar. Ludwig är jätte sjuk så det får bli lungt, han hostar och har feber. Hes är han så man skulle kunna tro att han kommit i målbrottet. Funderar på nått fredagsmys däremot lite frukt kanske? Grönsaker med dipp är också en höjdare! Sen massa tända ljus på det, är det inte härligt nu när hösten kommer? Löven som går mot det röda/ gula hållet och att tända massa ljus och bar gosa ner sig under en tjock filt, oh så härligt!

Ta hand om er nu! Hur ser eran fredakväll ut?

<3<3<3

Jenny, du har lösenordsskyddat din blogg. Vore roligt om du kunde skicka lösenordet så jag kan komma in och titta =).

1 kommentar: