torsdag 17 oktober 2013

This is me

Ja då jag har fått ganska många nya läsare, VÄLKOMNA!! Där med också många frågor ang mig och min operation tänkte jag dra det en gång till.

Mitt namn är då Sofia när jag vägde närmare 200 kilo, jag vet det är hemskt och jag skäms över det. Mitt liv stod stilla och jag kände att jag åt mig själv till döds, att jag inte kommer leva lägre till. Barn var helt omöjligt för oss att skaffa jag och min man. Jag har nog prövat alla dieter som finns, men jag blev bara fetare och sen ett trassligt förflutet gjorde det inte bättre.
I alla fall när jag vägde närmare 200 kilo kontaktade jag en läkare som skickade en remiss till att jag skulle få göra en GBP, detta var i februari 2011. Tiden gick och jag blev gravid och hur det vet jag knappt, det var ett under. 1 år senare kontaktade dom mig från Lund och jag åkte dit och fick min operation beviljad till den 2 maj 2012, det hade hänt tidigare om inte jag precis fött barn, då musklerna i magen var för klena så att säga. Dom behövde återhämta sig.
Efter 6 veckor på flyt så rullade jag in på operation och nu sitter jag här fortfarande lite halv fet men fan så lyckligare! Jag har gått ner nästan 80 kilo och har dryga 15 kvar.
Ja det var väl "lite" om mig, ha en trevlig läsning!
 
Kortet är taget när jag väger som mest
Här kan ni hitta kort på hur jag ser ut idag:
LÄNK

Ta hand om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar