fredag 22 juni 2012

Fått problem med magen igen...

Nej nu är jag riktigt sur, nu den senaste veckan har jag problem med magen igen.. Oh alltså problemet är att jag inte kan gå på toaletten längre och när jag väl gör det så är jag stenhård i magen. Förut alltså för ett litet tag sedan bajsade jag varje dag ibland mera sen en kväll så förändrades det hela och blev var tredje dag istället. Ja jag vet inte vad jag ska göra och jag inte gjort något skillnader i min kost. Detta är ju för underligt att det är en sak en dag och en annan en annan dag. Jag vet hur hur jag ska göra för att få min mage i trim?? Igen...
Massa kramar
<3<3<3

6 kommentarer:

  1. Om du är förstoppad testa ta ngt medel emot? Har problem fast tvärtom, springer på toa jämt, spec på natten :/

    SvaraRadera
  2. Jobbigt hoppas det blir bättre snar.

    SvaraRadera
  3. Fiber, vatten och motion brukar sätta fart på magen igen

    SvaraRadera
  4. Aj, aj. Ja jag vet ju inte hur det fungerar efter att man opererat sig men min kille som har mycket problem med magen äter ett hälsokostpreparat som heter multipretten. Det äter han mest hela tiden för att hålla magen i trim. Det är bara välgörande örter i så det är inget farligt. Men det är iofs kanske mest för oroliga magar och inte för hårda magar... hmmm, ja nu blir jag osäker faktiskt..

    SvaraRadera
  5. Problem att göra 2:an. Ta Microlax = propplösare.
    /Eva

    SvaraRadera
  6. Haha, förlåt...men underbar bild!

    Hoppas magen snart blir snäll igen!

    SvaraRadera