torsdag 21 juni 2012

Sofia Har Fått Paket!!

I går hämtade jag ut ett paket, oh vad jag blir lycklig!! Paketet kom från underbara Maddix tack, tack underbara du! Klänningen är skit snygg och väskna med!! Oh vad du gör mig lycklig och sätter guldkant på vardagen underbara du! Jag kan ju säga såhär kläningen fick jag på mig men det kortet är endast för privat bruk haha så illa såg det ut haha. Nej fy fan säger jag bara, jag kan bara tänka mig hur det kommer sita nästa sommar? Jag har bara svårt att se mig så smal men kan alla andra varför i helvetet skulle jag inte det då?? Men tack underbara du jag blir överlycklig och rörd av din omtanke. Trotts att jag snart kommer bli ett stort ego så vad glada nu medans jag är jag och inte blir som t.ex. Kissi, Dessie och alla andra som bloggandet stigit dom åt huvudet haha.
Massa kramar
<3<3<3

8 kommentarer:

  1. Jag skippar sillunchen imorgon. Jag satsar allt på grillningen. Som nybliven GBP:are måste jag välja. Det blir svensk oxfile, det är lättuggat.
    Önskar alla en härlig Midsommarhelg.
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Jag blev inte smal av min GBP. :( Jag tror klänningen kommer sitta riktigt snyggt på dig så småningom. Fiiin färg och den tror jag passar dig.

    SvaraRadera
  3. Jag blev inte smal av min GBP. Söt klänning och jag tror den kommer passa dig perfekt så småningom. Fiin färg och jag tror den passar dig.

    SvaraRadera
  4. Men vad konstigt, min kommentar dyker inte upp... sorry om jag spammar dig nu

    SvaraRadera
  5. Tror du kommer bli jättefin i klänningen :)

    SvaraRadera
  6. Åh,den klänningen är såååå snygg,väskan mé...
    Du kommer bli så vacker,tjejen ♥

    ~ Glad Midsommar ~ Önskar jag dig & de dina!
    /Kram från mig i sommarsolen :)

    SvaraRadera
  7. Gud vad skoj och få paket :D
    Finns inget bättre ;)kram

    SvaraRadera
  8. Väskan och klänningen är du värd! Du kämpar på så bra och inspererar mig att kämpa, även om jag ännu inte gått åt rätt håll, men snart släpper det för mig! :)

    SvaraRadera