måndag 9 juli 2012

Ny dag!

I dag mår jag mycket bättre jag är fortfarande trött men inte alls som i går antar att jag hade lite järnbrist eftersom jag har fått min mens och glömt bort järntabletterna, smart Sofia!
I dag blir det jobb och även i morgon. Dock på kvällen så det är helt okej, har bara ett pas kvar denna vecka och sen blir det en mini semester till västkusten till Alexanders mormors stuga, jätte mysigt! Kanske kan bada lite med Ludwig då och även se hur jag ser ut i min baddräkt om den sitter snyggt i år eller om den är för stor. Oh så spännande hoppas på förstor men samtidigt vore det bättre att den sitter snyggt för har inge vidare lust att köpa en ny, älskar verkligen den jag har. Den är som en klänning vilket passar mig perfekt eftersom man inte ser alla bilringarna under och sexig blir man!
Nej nu ska vi göra oss i ordning för en promenad, har varit jätte duktiga på det denna vecka.
Ha en underbar dag!
Bara så ni vet så kommer jag vara kass på uppdatering denna vecka för Alex har semester.
Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Hoppas baddräcken sitter snyggt:)

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg header du fått!!!
    Vad skönt att se att du mår bättre nu. Du får inte vara så slarvig med dina järntabletter ;)
    Jag hoppas på att ni får en underbar mini semester. Själva så har jag 3 jobbpass kvar innan min efterlängtade semester. Är ledig imorgon och den dagen ska spenderas med min älskling som redan har semester.

    Kram

    SvaraRadera