lördag 7 juli 2012

Promenad

I dag på morgonen bestämde vi oss för att gå ut på en promenad, jag var så svettig när vi kom hem och det berode inte på att vi var ute och gick utan för att det är såå himla kvaft ute, det är ju äckligt!
Men var var ue i 40 minuter och inte en enda paus! Bra jobbat Sofia, gud vad jag är stolt över dig, haha. Egot kommer fram jätte fort just nu känner jag. Nu ska jag avnjuta en god lunh som består av en choklad drink av modifast *mums* haha. Inte jätte god direkt men jag får i mig allt som jag behöver i alla fall =).
Kommer bli dåligt med uppdatering i helgen så ni vet har inte varit ensam med Alex nu på en vecka så vill umgås med min man <3<3 och son såklart. Men jag vet att ni förstår mina underbara vänner!
Jag ser ut som fan på kortet jag vet men, men. Den bjuder jag på haha.
Jo mina nya skor (dom på kortet) jag går jätte bra med dom och inte alls som förrut, har inte ont i fötterna nu när jag kom inte eller knäna =) Kan ju också bero på min viktnedgång men ändå.
Massa kramar till er alla
<3<3

6 kommentarer:

  1. Så duktig du är <3
    Själv vill jag med ut och gå men det regnar hela tiden :( Får väl städa så man ändå rör på sig lite ;P
    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag "skälls lite" på dig....
    Du ser Inte alls ut som fan på fotot...Du är fin ♥ Måste vart underbart med nya skor & inte fått nå't ont ~ härligt ~
    Ha en fin dag/Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Har verkligen inte glömt dej... har bara inte haft ngn ork, men i morgon har jag lovat mej själv att skriva!! =)

    SvaraRadera
  4. Duktiga dej <3
    Å syns mycket på kortet att du gått ner måånga kg!

    SvaraRadera
  5. Det är så härligt att du låter egot komma fram och peppa dig själv, man FÅR det och man BEHÖVER det!! =) tänk vad man kan ändå, bara man bestämmer sig och försöker! Jag trodde väl inte för ett år sedan att jag kunde ha uppehåll från misär, det fanns inte heller på världskartan att cykla två mil.. men du, vi kan! =D och DU påminner mig om det i din blogg, hoppas ni får en härlig vecka nu tillsammans! :)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du ser inspirerande och sportig ut! :)
    Klart du ska känna dig ego. På ett bra sätt!

    SvaraRadera