fredag 24 augusti 2012

Trött

Har kommit in i en trotthets period igen, trött, grinig, hängig och har ont i huvudet. Kan vara det att Ludde sover sämre på nätter också så behöver ju inte enbart ha med operationen att göra. Eller så kan det vara så att jag är sjuk så vem vet? Jag skulle ju lägga ut mitt vikt resultat men jag gör det i morgon jag orkar inte. Det jobbigaste med detta är att det går ut över mitt äktnskap (är gift) med min man. Inte för att kanske gå in på detaljet men "lusten" är ju inte på topp nu vilket är ganska jobbigt för oss bägge. Någon som har erfarenhet? Sen att jag är lättirriterad vilket gör att jag är otrevlig emot honom. Det är inte lätt att leva med mig just nu. Men i medgångar och motgångar eller hur?

Viktresultatet kommer ut i morgon då. Nu ska jag sova, herregud har jag blivit 100 år?

Kortet är taget i Bulgarien, Ludwig är i magen och jag väger MAXvikt där.

Massa kramar underbara ni!
<3<3<3

6 kommentarer:

  1. Har inget bättre råd än att ha tålamod och inget stress! Lustan kommer när den är redo! Tålamod är en dygd... Kram

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar bara är så.. Det går över.
    Stoooor kram <3

    SvaraRadera
  3. Det är väll inte konstigt om du blir trött. Dels är du småbarnsmamma och det är tröttsamt och så har ju din kropp jobbat hårt sista tiden .
    Men det är ju tyvärr sambon som får ta lite smällar ibland när orken tryter.

    Ha en skön lördag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är inte ensam om brist på lust. Har haft det så i många år pga våran barnlöshet, behöver inte gå in på det något närmre.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tror de flesta som har små barn har upplevt att lusten inte finns där under perioder. Hos oss har det främst varit jag som inte haft lust och jag tror att det beror på att jag är väldigt känslig för ljud från barnen - min man är inte det.
    Har ni sonen i samma rum som ni? OM ni har det och har möjlighet att flytta honom el er in i ett annat rum så gör det, det fungerade för oss. Sonen sov bättre och det blev mer liv i vårt förhållande. Vi bodde i en 2:a och satte vår säng i vardagsrummet ;D
    Sen är det oxå så att man har mer o mindre lust i perioder, just nu kan det vara en period med mindre lust, behöver ju eg bero på ngt speciellt.
    Kram M

    SvaraRadera