torsdag 6 september 2012

Äntligen!!

 
Äntligen har jag köpt mig en snygg höst jacka. Varje år har jag stått och dräglad och önskat och hoppats att det ska finnas i större storlekar. Men äntligen har jag funnit en snygg höstjacka.
Det blev en precis sån som jag önskade. En sån jag har dreglat över alla dessa år.
Vad tycker ni?
Dagen förövrigt har varit stressig med körskola och allt. Sen vill jag även skriva att jag fått ett paket hemskickat med ett jätte fint halsband, hur visste du att jag älskar silver smycket med hjärtan? Oh vad du är gullig underbara du! Paketet kom från underbara, rara, söta, snälla Maddix!!

Nej nu blir det middag, lite sent men bättre det än aldrig.
I kväll ska jag lägga ut kort på klänningarna som jag tänkt göra nu så många dagar. Jag vet inte vart dagarna tar vägen längre men plötsligt är klockan 10 och man ska lägga sig?

Massa kramar
<3<3<3

8 kommentarer:

  1. Va roligt för dig!! Jag längtar också efter att köpa en fin höstjacka men än så länge får jag klara mig med den jag har ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg jacka på en snygg tjej.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, du riktigt strålar! Och jackan var snygg :)

    SvaraRadera
  4. Supersnygg jacka! Den klär dig verkligen. Vart hittade du den? Glad att du gillade smycket och grattis till viktnedgången. Hoppas själv att vågen ska visa ialla fall LITE nedgång för mig på måndag. Fattar inte varför det inte händer något, så duktig som jag är nu. =(

    Tack igen för att du delade med dig av din story på http://mammakilo.blogspot.se/

    Ser fram emot att få se bilder på klänningarna.

    SvaraRadera
  5. Men tjejen! Herregud vad du har tappat, det var ett tag sedan jag var här inne, men grattis snäckan!!! SNYGG!!!

    SvaraRadera
  6. Man ser verkligen på dig att du njuter av ditt "nya liv"! Känslan att man kan använda "normala" kläder är helt underbart. Jag håller även på att gå ner i vikt, dock kom jag av mig ett tag och gick upp en hel del av de jag lyckats gå ner! Men det är bara att kämpa! :)

    SvaraRadera