fredag 7 september 2012

Är det sant?

Alltså jag blev så himla glad när jag vad vågen pekade på nu på morgonen. Oh vad jag känner mig peppad nu att gå ut och gå, att inte äta godis och annat skit. Livet känns så jävla underbart!
Sen måste jag säga en sak, när jag jobbade här om dagen så träffade jag några arbetskamrater som jag inte sett på ett tag det första Malin säger är "Sofia jag känner knappt igen dig längre".
Igår när vi kom hem från stan efter handlat kommer min granne och säger "Sofia halva du är borta nu ju" alltså det är så himla roligt att höra. Jag blir bara så chockad, är det sant lixom. För jag ser det inte, i spegeln är jag samma Sofia, samma tjocka, fula Sofia.

Men det kanske har hänt något, jag kanske har förändrats. Men samtidigt vill jag inte säga att jag var ful förut och vacker nu. Jag har bara blivit vackrare i mina egna ögon.

Massa kramar
<3<3<3

4 kommentarer:

  1. Som jeg har skrevet til dig før, så vil du måske altid se dig selv som tyk, og så når du når den vægt du vil ha. Lyt til hvad folk fortæller dig :D

    Du er så dygtig Sofia :D

    SvaraRadera
  2. Du är fantastisk och du har kommi fantastiskt långt, var stolt :) <3

    SvaraRadera
  3. Så himla roligt och peppande att höra sånt där kommentarer :D

    SvaraRadera
  4. Nej usch, du får inte tänka att du är ful!
    Men det är jättebra jobbat det som du har gjort!

    SvaraRadera