fredag 23 november 2012

Morrn morrn!


Lika hemskt natt i natt med vaknade kvart över fem men som tur var somnade han om efter ett tag i sin egna säng och sov ett par timmar. Men stackare han mår inte bra hans näsa rinner, han har feber och har trånga luftrör och där med svårt att andas. Stackars min lilla älskling men ändå springer han här hemma och är världens finaste precis som vanligt!

Blev en promenad i går kväll också jag gick blandat med att jogga det var jobbigt som fan. Men det gick i alla fall joggade inte så mycket men det var i alla fall en bit i taget sen gick jag lite och jogga en bit. Jag satte alltid ett mål hur långt jag skulle komma och jag misslyckades 2/4 gånger typ men men då har jag lite att jobba på!
Minus 70 till jul det måste jag göra!!

Kortet är det jag till nästa sommar?

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Fatta hur man kan förändra en kropp över ett år, de är galet!

    SvaraRadera