söndag 10 februari 2013

En normal "grej"

I går stod jag och vek tvätten och så tänkte jag "detta kunde jag inte göra innan, när jag var så stor". Orken fanns inte, jag fick ont i ryggen och jag svettades som en gris. Medans jag stod där började jg tänka på det. Där stod jag med lite böjd rygg, jag hade inte alls ont i ryggen och jag svettades inte. Utan det var som vilken normal "grej" som helst att göra. Jag stod där och sjöng lite och var så lycklig. Tänk vilken grej jag har gjort och vad bättre jag mår tack vare att jag gjorde en GBP. GBP är det bästa jag har gjort och jag är så lycklig över det, jag var verkligen värd detta. Jag var värd att kunna få stå och vika tvätt utan att svettas oc få ont i ryggen.

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig till 100% Hur många "normalviktiga" personer har stått och sjungit när dom har vikt sin tvätt idag? Man tar allt för givet. Har man misst sina nära kära, då tar man en dag i taget, ibland en timme/sekund och njuter. GBP=Liv. "Go girl"
    Du har gått ned 71 kilo, helt otroligt. Har du mycket överskottshud? undrar jag som gjort s:a op, men inte gått ned lika mycket.

    SvaraRadera