tisdag 19 mars 2013

4,6 km


Ni i skåne som är stolta över era rapsfält, jag kan inte förstå varför! Visst det är vackert på sommaren men när det blåser ute är dom inge vidare nej då behöver man skog och berg. Fy fan höll på att blåsa bort den enda som var lite mera positivt var att det var mera motstånd när jag gick. Jag gick som jag lovade mig själv, dock tidigare än vad jag lovade mig själv. Jag tänkte hela tiden när jag gick dit "jag tar bussen hem, jag tar bussen hem". Men när jag gick dit och insåg att det kanske inte var så himla farligt så gick jag hem också. Känner mig mycket stolt över mig själv, enligt googel maps så är det från mig till EKO 2,3 km så det tillsammans är ju 4,6 nästan en halvmil ju i storm (nästan). Det är riktigt bra gjort utav mig. Känns härligt att jag äntligen funnit tillbaka till mig själv, eller på väg att finna mig själv igen. Jag äter bättre och jag rör mig, jag lever precis det livet jag vill leva just nu. Med min man och min son <3.

P.s som belöning till mig själv köpte jag en klänning till mig =), ni får se den sen.

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. skitbra gjort! storm är verkligen inte roligt och det blir ju svinkallt ju, haha. cykla i motvind, det är ingen hit, tur du slapp cykla iaf ;). och jätteduktig av dig! jag hade också tänkt samma sak, men vadfan vad stolt man blir när man ger sig fan påt :)

    kul med liute nytt, blir roligt att se klänningen :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Oooo,va härligt att du funnit tbx till dig själv & att du lever det liv du vill med dina "killar" :)
    Wiiihihi...Så kul med ny klänning,ser jag framemot att se på dig/Kram finis

    SvaraRadera