torsdag 17 oktober 2013

Jul och åter jul!


Oh idag var vi och handla och gissa på MAXI har dom börjat plocka fram julsaker. Jag är helt och hållet galen i julen dock är min man inte fullt lika galen jag brukar kalla honom för "grinchen", dock slutar det inte lika lyckligt som i den filmen med Jim Carrey då Alex total vägrar att tycka om julen. SUCK men jag älskar julen, verkligen allt med julen. Har börjat köpt julklappar nu till alla, man har ju några att köpa till så att säga.
Jag kan däremot också bli ledsen när jag tänker tillbaka, julen är en av få glada minnen jag har som liten. Jag kan ibland bli så ledsen att jag inte kan åka tillbaka i tiden och träffa min "gamla mamma" innan hon blev knäpp. Men istället för att bli ledsen ska jag se till att Ludwig också bara får glada minnen av julen!

Ta hand om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar