lördag 12 oktober 2013

Lyckan att klä sig



Lyckan att klä sig snyggt är underbar! Innan gick jag alltid runt i tajts och fula tunikor, i bland snygga men utbudet till överviktiga är ju helt jävla uselt! Känslan att gå in på HM nu mera är ju underbart att kunna gå fram till en tröja som jag tycker är snygg och också kunna köpa den trotts att det är på den "vanliga avdelningen" att inte behöva gå förbi alla andra och gå till ett hörn i slutet på butiken och stå och skämas. Att kunna ha likadana kläder som dom flesta. Att kunna komma till jobbet i en likadan tröja som nån annan har. Att vara som alla andra, känslan är obeskrivlig, detta trodde jag aldrig var möjligt!

Allt på bilden till vänster är köpt på den "vanliga avdelningen". Gissa om jag kände mig snygg!?

Ta hand om er!

4 kommentarer:

  1. Kul att du börjat att blogga igen . Och roligt att det går så bra för dig . Klart att du ska känna dig snygg och du är snygg . Själv har jag en lite jobbig tid bakom mig och just nu . Men det kan du läsa om på bloggen om du vill . Går lite upp och ner men är nu sjukskriven 100 % .

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. SV: Åh tack :)

    Vilken underbar blogg du har och så fin :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Åh vilken snygg klänning! Du ser fantastisk ut! Kram

    SvaraRadera