måndag 14 oktober 2013

Från XL till L




















Förra året köpte jag för fösta gången i mitt liv, eller på väldigt länge en vinter jacka från den "vanliga avdelningen" visseligen på HERR men ändå, känslan var underbar. Den var i stl XL i år var den för stor så vi åkte in till stan för att köpa en ny. Jag gick på en gång till HERR men fann inga snygga så gick då till dam bara för att se om dom hade nån XL/ XXL, hittade en sååå snygg i stl L. Trodde ju aldrig för mitt liv att jag kunde ha den, den såg ju så liten ut. MEN tame fan den passade mig och et var på DAM!!! Lyckan var och är fortfarande obeskrivlig!!


Ta hand om er <3

7 kommentarer:

  1. Underbart tjejen & så fin du är <3
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin Jacka du hitta.

    Själv köpte jag en på Gekås när där månad sen stora avdelningen. Den satt lite tajt men ändå bra.
    Nu när pröva den i dag sitter den bra lösare en när köpte den.

    SvaraRadera
  3. Hahaha trodde heller aldrig att lycka kunde kännas så mycket som det faktiskt gör över att shoppa på en helt vanlig avdelning. Tar jämt åt migkläder som är förstora för hjärnan fattar liksom inte ;) Grattis!!!! Ändrat mitt instagramnamn till @lillekotts ;))

    SvaraRadera
  4. Vacker jacka till en vacker tjej <3 Var hittade du den? Var o letade idag till mig men de blev "bara" till flickorna då jag inte hittade ngn :(

    SvaraRadera
  5. SV: Jag lovar att visa :) Ska bli spännande och se om jag lyckas

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt att läsa om det med jackan :) Din blogg är så fin och härlig att läsa :)

    SvaraRadera
  7. Ja det ska bli så mysigt att komma iväg på tu man hand med sambon :)

    Bra jobbat och snygg jacka var det ju med!!

    SvaraRadera