måndag 14 oktober 2013

Ibland blir jag tårögd


Jag blir verkligen tårögd när jag läser era fina och peppande kommentarer och jag tänker varje gång, vart är alla dessa underbara männikor i det verkliga livet? I hela mitt liv har jag mest träffat människor som varit elaka mot mig självklart med undantag. I synnerhet när jag blivit äldre, men jag har svårt att ta emot kommentarer för mitt undermedvetna säger till mig "jaha vad är du ute efter?". Jag har blivit så sårad av så många och framför allt många jag litat på.
Men ni ska veta att jag är så lycklig för alla dessa fina kommentarer som jag får här! Allt ni skriver går rakt in i hjärtat.

3 kommentarer:

  1. Han e underbar ^^
    Bra kämpat!! ser du gått ner massa i vikt.. har dock tyvärr inte orkat läsa allt o satt mig in i din blogg då jag går igenom ett mindre helvete just nu..


    Bröstmuskelinflamation o en pacemaker operation på detta så har lite o stå i ^^

    kram <3

    SvaraRadera
  2. Dina kommentarer är också guld värda gumman <3 Man har verkligen saknat dig här och är så glad för att du är tillbaka =)
    Usch vilken rysning jag fick när jag läste ditt inlägg om mobbing :( Det är så hemskt!!
    Du är underbar och har verkligen kommit långt!!! Du ska vara stolt! <3

    SvaraRadera
  3. Du är så'n go tjej <3
    /Kram

    SvaraRadera