tisdag 15 oktober 2013

Lyxigt värre!


Idag kom han hem, min kära man alltså och gissa vad han hade med dig? Krabbklor, jag är helt galen i krabba dock är en hel ganska så stor för mig. Har smält i mig en en gång och fy vad ont i magen jag fick! Men i kväll blev det klor istället och det är mycket bättre för min stackars magen. Jag har ju fått lära mig vad jag kan äta och inte men många gånger är det svårt eftersom mitt huvud fortfarande vill ha mera men kroppen strejkar och skriker nej. Men ibland så vinner huvudet och kroppen får lida, dumpning heter det och fy vad otrevligt det är. Jag har 2 gånger lyckas kräkas när jag ätit för mycket, men smärtan jag får i kroppen är något jag knappt skulle önska min värsta ovän!

Ta hand om er <3

3 kommentarer:

  1. SV: Min dotter valde den svart/vita så vi ska åka och köpa den en dag :) Jag skulle kunna tänka mig båda två haha :) båda passar så bra in här hemma. Ett i hennes rum och ett i vårt sovrum kanske. Nja får se :)

    Usch, du får lyssna på din mage och hoppas att du slipper sånt igen :( Va det längesen du opererades?

    Kram kram :)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Kul att du hittade min blogg, och att du lämnade ett spår!
    Ja det gröna skrivbordet är grymt fint, men kan ädnå inte bestämma mig då barnen fortfarande har leksaker som jag måste kunna förvara någonstans=) ska bli spännande att följa dig, hur har det gått nu efter op?
    När gjorde du den?
    // Johanna
    www.bebisfisen.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Vad mumsigt , vilken snäll sambo du har .
    Det där att äta för mycket händer även här och jag får sjukt ont i kroppen med även om jag inte gjort en gbp.
    Dax snart att du gör en ny header för dina nya former stämmer inte längre .
    Läste just din sidotext på bloggen och jag hoppas att du får komma till ro i ditt liv efter allt du varit med om .
    Kram

    SvaraRadera