tisdag 15 oktober 2013

"Skit snack"




Efter min GBP har jag haft stora problem med min mage, jag vet inte om jag är ensam om det men jag har haft väldigt svårt att "sköta magen" som vi säger på jobbet. I mellan åt har det gått flera dagar och jag har inte skött magen. Detta resulterar i att jag får väldigt ont i magen och känner mig förstoppad. Det är hemskt och heller inte speciellt roligt eftersom när det väl släpper så SLÄPPER det verkligen och jag måste springa på toaletten flera vänder på samma dag, det är verkligen inte roligt som sagt.
Men nu har jag kommit på en underbar lösning eller nu, för ett tag sedan. 1 kopp kaffe med grädde i 1 gång om dagen räcker gott och väl för att min mage ska fungera. Min kropp har efter operationen (det är det som är meningen) blivit väldigt känslig mot just fett och det resulterar i att jag "fett dumpar". Min kropp mår underbart av detta och nu mera sköter jag magen normalt alltså 1 gång om dagen =).

Nej nog med "skit snacket" hahah, nu är det höst och det betyder utvandrarna/ nybyggarna. Så nu är filten på och filmen är i DVDn nu ska jag avnjuta första filmen med tända ljus. Ludwig sover så man får ju "passa på".

Ta hand om er <3

3 kommentarer:

  1. Ååh känner igen mig. Dock har jag inte hittat något som hjälper mig!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du hittat en lösning som fungerar bra för magen din :) Jag har inte gjort en GBP men har ändå lite magproblem, har dock inte hittat någon balans som får magen att fungera som den ska.

    SvaraRadera
  3. Oj så jag känner igen mig. Kan gå så långt att jag äter en "massa" onyttigt bara för att få sköta magen. Känns som en "massa" onyttigt fast är väl egentligen inte såååå mycket men ja du vet... Behöver nog inte förklara mig ;) har börjat äta lättyoghurt, nyckelhål, på morgonen o tycker d har blivit lite bättre faktiskt!!

    SvaraRadera