fredag 29 juni 2012

Arg!!

Jag har jobbat i kväll och varje gång jag jobbar är det precis samma sak, Ludwig sover inte!?? Hur kan det komma sig för när jag är hemma sover han alltid/ oftast klockan 8 men när Alexander är hemma "poff" säger det bara så försvann alla dom rutinerna, blir man trött eller? Så nu när jag kommer hem är Alexander jätte trött och det första jag får göra är att ta hand om min spralliga sötnöt medans idioten själv ligger och sover. Förlåt för detta inlägget men jag blir såååååå jävla arg på honom!!
Nåja oh fy vad jag är arg, men men dagen har varit bra åt en sallad i dag igen, fått dille på sallad alltså! Jag vet inte vad det är med mig haha. Men älskar just nu sallad. Nej nu sover ju Ludwig äntligen och jag ska också lägga mig. I morgon kommer första gästbloggaren ut, oh vad glad jag blev att folk ville gästblogga, vill ha flera!!!

Massa kramar
<3<3<3

6 kommentarer:

  1. Ville bara titta in och önska dig en riktigt mysig helg! Varm kram.

    SvaraRadera
  2. Skönt med en blogg där man får skriiiiika ut vad man tycker! Sånt är bra!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men åh! Ja sånt där är ju skitjobbigt, och även om jag är rätt säker på att han inte menar att det ska kännas så som det ändå gör för dig, så kan det väl inte vara så svårt att räkna ut? :/ jag menar, alla tjänar väl på att behålla rutinerna? och att han kommer i säng? =) har han inte tänkt på hur mkt du skulle uppskatta och komma hem efter jobb och allt är klart? prrff... kram till dig!

    SvaraRadera
  4. skulle också blivit arg i det lägget.

    SvaraRadera