onsdag 13 juni 2012

Förlåt..


Hej vänner idag har jag inte ens suttit vid datorn utan haft massor att göra, huvudet värker och Ludwig som ALDRIG brukar vara uppe sover såklart inte just nu... Förlåt för att jag inte svarat på några kommentarer idag/ igår men i morgon ska jag ta tag i det och även inte lagt ut tävlingen!!! Hoppas ni kan ha överseende. Inte lätt att blogga, ta hand om Ludwig, städa och samtidigt vara hälsosam med allt vad det innebär.

BTW jag vill verkligen ha barnskor till Ludwig tror jag blir knäpp snart av dessa skor!!

Therese maila mig på viktbloggen1990@hotmail.com så kan jag berätta mera för du hittar nog inte svaren här =) kram kram

Massa kramar till mina underbara
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. H&M har söta billiga på rean! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. åååh, barnskor som är så himla sött!! =) jag är grympt impad av allt du hinner med, du behöver ju inte känna några krav på bloggandet ^^,

    SvaraRadera
  3. Stressa inte för att du inte kan svara 24/7 på kommentarer. Livet ditt måste gå före "blogglivet". Ingenting att be om ursäkt för.

    SvaraRadera