måndag 25 juni 2012

I´m back!

Så nu är jag tillbaka och herregud vad komentarer jag har, tack underbara ni! Så i dag har jag och göra haha. Tänkte jag skulle lägga ut en tävling idag, om jag hinner/orkar och har tid. Nej slut med skitsnacket.
Sådär hur var helgen? Min var bra jag har jobbat och ätit massa jordgubbar. Det har regnat så vädret har varit skit, vi har tagit en långpromenad på 6000 steg. Jag har haft ont i magen och mått illa på morgonen, nästan så jag trodde att jag var gravid haha. Jag har haft diarre nu i tre dagar, jag vet jätte trevligt men också jätte sant! Nej ag vet inte hur jag ska göra snart, ibland så går jag inte på toaletten på flera dagar och är stenhård, dagen efter jar jag diarre, underbart va? Önskar min mage vore lite mera normal haha. Nej nu ska jag ta hand om min söta son som precis spydd<3 ner mitt högra lår =).
Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Åhh jordgubbar :) känns som jag lever på de och melon just nu! Vad ska jag göra när sommaren är över?! Usch vilken hemsk tanke ;)
    Hoppas du får en bra dag <3 kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en trevlig måndag <3

    SvaraRadera