tisdag 12 juni 2012

Mitt hem och Luwig (fråga)

Ja nu har jag städat och enligt en kaloriräknare har jag tapppat 261 kcal haa inte illa va?? Kommer inte vara något kvar av mig snart då efter som Alex städar inte! Herregud vad vi bråkat om det många gånger men men han tvättar och lagar mat. Men det var inte det jag skulle skriva om alls tänkte lägga ut några kort på vårat hem nu när det ändå blev städat, blev inget kort i vårat sovrum då Alex sover (han jobbat natt) Sen har jag en fråga:
Ludwig är född med ett storkbett, smultronmärke ja kärt barn har många namn mitt i pannan. Det har ju börjat blekna lite men jag vet att det kan ta upp till ett år. Men har någon erfarenhet av detta??







Tänkte lägga ut en tävling i kväll har ju glömt bort det totalt detta måste det bli ändring på =)
Massa kramar <3<3<3

12 kommentarer:

  1. Vad fint ni har!! :) Jag har ett storkbett på benet och det är kvar än och syns mycket mer om det är varmt ute

    SvaraRadera
  2. åh va snyggt ni har! :) precis samma 'stil' jag skulle ha om jag haft råd o ork att börja om!:D

    SvaraRadera
  3. Tack :-) Jag är så nöjd :-)
    Lias föddes med storkbett i nacken, syntes väldigt mkt första månaderna nu blir han 9 mån snart och det har försvunnit en hel del, ser mest ut som lite värmeslag nu. Men jag har oxå hört att de kan ta upp till ett år om inte längre :/

    SvaraRadera
  4. Åh,så fint du har det...Jag slog mig ner lite i soffan innan jag gick/Kram

    Psst..Har tyvärr ingen erfarenhet av storkbett,men vad jag hört så bleknar det iallefall!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! :)) Det är fler porträtt på gång framöver ;) Vilken härlig soffa och och härliga tapeter! :)Mvh, Sara

    SvaraRadera
  6. Vilket fint hem du har! Precis i min smak! =)

    SvaraRadera
  7. Så fint ni har det! :)

    SvaraRadera
  8. Min dotter föddes med ett storkbett vid sidan vid revbenen, kmmer inte riktigt ihåg när det försvann men hon va nog två år tror jag. kvar nu (hon är sex år) är en liten mörkare fläck som knappt syns.

    SvaraRadera
  9. min syster hade ett smultronmärke när hon föddes. Det var så stort och rött när hon var bebis att det nästan såg ut som ett köttsår. Men när hon var ca 3 år var det helt borta :)
    Fint du har det hemma förresten!

    SvaraRadera
  10. Min Lucas föddes med ett sånt smultronmärke, fast på magen, och till mig sa de att det skulle försvinna innan han fyllde 2. Han är nu 2½ och det är fortfarande kvar. Men det bleknar mer och mer för varje månad som går, så snart är det nog borta :)

    SvaraRadera