tisdag 12 juni 2012

Gnällkärringen

I dag är det den 12 juni om någon har missat det =).
Fy och jag är trött precis som vanligt, hemskt det är med denna trötthet blir galen av den. Huvudvärken löser av tröttheten sover alltid till halv 10 på dagarna, jag lever inte innan dess. Tyvärr har detta fått sina konsekvenser också min rygg börjar jag få ont i allt tack vare jag ligger för mycket och även min nacke.
Fy vad jag gnäller detta är ju något hemskt jag har blivit en gnällkärring, nej och jag som bara är 22 år.
Men i dag tycker jag att det får vara lite synd om mig, bara en liten stund i alla fall =)
Någon positivt nu, jag ont i benen efter min lilla promenad "luktar" träningsvärk härligt!
Idag blir det en promenad till med gubben som ligger här just nu i mitt knä och tittar på datan och även pratar med datan, underbara älskade Ludwig.

Nej over and out
MVH Gnällkarringen
<3<3<3

5 kommentarer:

  1. JA ochs nyggare ska det bli när kilona försvinner:P
    Vi har kört oskyddat sen november 2010...
    Jo jag vet att det kan "blockera" men vi har liksom inte sex via schema utan gör så ofta vi är sugen liksom :)
    Så vi får väl ta nästa setg och andvända Äl-test

    SvaraRadera
  2. Man FÅR vara lite gnällig, och min mamma brukar säga att det inte är lika illa om man själv är medveten om det ;) Vore man gnällig samtidigt som man förnekade det vore det en annan sak! Önskar dig en trevlig dag och hoppas du kan få lite ork!! <3

    SvaraRadera
  3. Man får och ska ha gnälldagar. Det gör en starkare nästa dag tror jag! Du är så duktig gumman som ändå går ut! Jag hoppas du verkligen är stolt över dig själv för det är till o med jag :) blir så glad när jag läser här inne i din blogg!!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Du har all rätt att få vara gnällig. Det är bara skönt att få vräka ur sig istället för att hålla inne.

    Kram

    SvaraRadera