måndag 18 juni 2012

Myskväll!


I kväll blir det myskväll hos familjen Jansson, vi myser med jordgubbar, mjölk och kanske lite, lite socker. Idag har det öst ner så även fast hälsofia vann i mellan henne och fläskfia så blev det ingen promenad. Det var verkligen så himlens alla portar öppnade sig och det bara öste! Nej men dubbelt upp i morgon och jag menar någon gång kan man ju "fuska" lite.
Har en fråga till er alla, är det något ni undrar över?
Jag får många kommentarer per dag om saker folk vill att jag ska skriva om och berätta. För er som vill göra en operation t.ex. vill ni ha svart på något?
Massa kramar underbara ni
<3<3<3

Vinnaren kontaktas i kväll!

3 kommentarer:

  1. Mmm va gott med bubbar!! Jag åt massor ikväll med kesella och vaniljpulver!

    SvaraRadera
  2. Gott med jordgubbar!
    Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Mums jordgubbar!!!
    Jag åt det igår..och förrgår :p Hihi!

    SvaraRadera