tisdag 19 juni 2012

Seg dag..

Nej alltså idag har jag varit så himla seg, har inte orkat något. Fy vad jag får dåligt samvete över att jag inte gått ut och gått nu på 2 dagar!! Nej detta går bara inte, men jag är såå seg jag orkar inget idag. Vad är fel på mig ska det alltid vara såhär? Nej det brukar försvinna efter ett år sa dom, men 1 år inse hur lång tid det är! Men det är priset man får betala om man vill gå ner i vikt, svårare än så är det inte. Om man väger dom emot sig, gå ner i vikt/ DÖ innan du fyllt 25?? Ja då låter ju tröttheten ganska mysigt ändå. Jag gör ju detta för min skull, för att se min pappa säger "fan vad jag är stolt över dig fia". För att han ska älska mig en gång i alla fall och inte skämas för min övervikt. Jag vet att det är fel att göra det för hans skulle men det sporrar mig lite i alla fall.
Nu sover Ludde och Alex ska se på fotboll oh vad roligt. Tror jag lägger mig på soffan och dör ett par timmar haha. Hejdå världen önskar en jätte trött Sofia!!
Massa kramar
<3<3<3

5 kommentarer:

  1. Hur dåligt samvete tror du jag har efter dessa dagarna i Kalmar då? Inte vatt på gymmet! Vatt ute och gått en liten runda en dag och tränat på motionscykeln en gång :( usch usch usch för mig!!! "tur" vi ska hem i morgon så jag kan sköta mig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är fantastisk. Din pappas plumpa kommentarer säger mer om honom än om dig. Stå på dig, annars gör någon annan det.
    Framtiden är ljus för oss som kämpar efter en
    GBP-op. Vi fick redskapen, men jobbet gör vi själva. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Idag blir det en morgonpromenad hem från dagis för mig, en promenad på ca 5.5km, tänkte egentligen köra 40-50min på "crossen" på gymet men solen lyser från en klarblå himmel och då vill man ju passa på att vara ute!
    Hoppas du mår bra och får en fin dag och att du oxå kan njuta av solen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är inte fel att behöva andra små sporrar än att göra det för sin egen skull :) I grund och botten ska det såklart vara för sin egen skull, men vissa dagar behöver man annat å tänka på för att fortsätta framåt! Ett år låter sjukt länge, men man kan oxå vända på det och se det som ett billigt pris =) Sen, hur långt har det gått sedan op? Du är ju redan en bra bit in på det där eventuella året =)

    SvaraRadera
  5. Kan bara hålla med Eva :)
    Du klarar detta :)

    SvaraRadera