torsdag 5 juli 2012

BVC/ Tack för att ni finns!

I dag har vi BVC besök för våran lilla gubbe, förra månaden vägde han 7550 g, tror ni han spräcker 8 kilo nu? Har så svårt att min lilla gubbe blivit så stor nu mera, hemskt vart tog tiden vägen?


I kväll kommer min nya fina header upp som jag fått hjälp med men det skriver jag mera om sen. Älskar att blogga för man får så mycket hjälp med allt och det finns så himla mycket fina människor, men vart är alla i verkligheten? Varför är alla så elaka i det verkliga livet eller blir vi dom vi verkligen "är" bakom datorn och bara visar en elak och kall sida utåt? Eller har jag bara haft otru? Jag kan inte räkna till så många gånger jag hört att jag är ful för att jag inte väger som jag borde. Att jag är mindre värd för att jag är tjock. Alla ni som kommenterar och läser min blogg är på riktigt goda och fina människor jag tror inte nu är kalla eller elaka i verkliga livet. Jag älskar att jag fick så mycket tips ang Ludwigs mage som är mycket bättre nu tack vare er! Jag har ju ingen mamma, eller min mamma vill inte ha mig och jag inte henne nu mera. Så det är så bra att jag kan få hjälp ni får vara "extra mammor" när jag behöver hjälp med Ludwig, låter fel men jag hoppas ni förstår vad jag menar!

Tack för att ni finns!

3 kommentarer:

  1. Åhh va kul med en ny header :)
    Tack vare dig och dina fina kommentarer har jag fåt mer skrivarglöd :)
    Så himla kul och extra kul när jag fick chansen att gästblogga :D
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Alla fina människor sitter inne vid dator haha ;)
    Håller med, får mycket av att blogga, bra terapi.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är så jobbigt och höra henne ledsen i telefonen. Ens hjärta spricker :(
    Men nu har vi fått mysa massor och hon är glad igen =)
    Nä, men det förstår jag =) Har man besök så har man! Det är ingen fara alls gumman.
    Nä, jag får aldrig presenter :( Nja, jag fick ju faktiskt blommor av gubben när jag fyllde år. men det är också allt :(
    Ibland hade det varit trevligt med något litet. men men...
    Du är verkligen bäst underbara du <3 <3 <3

    SvaraRadera