måndag 2 juli 2012

Min största inspiration

Varför gör jag detta? Det finns så många dagar som jag bara vill lägga mig ner och skita i allt. Men det största inspirationskällan i denna värld är min son, det är han som gjorde att jag äntligen tog tag i detta. Han förtjänar att han en pigg mamma, en frisk mamma, en glad mamma och en sund mamma. Han förtjänar att ha en mamma som vill gå ut och leka med honom, han förtjänar att ha en mamma som alltid kommer finnas där, inte en mamma som kommer dö i en hjäratack innan hon fyllt 30 år.
Ludwig förtjänar en mamma som är hälsosam för hans skull som lär honom sunda vanor och inte låter honom gå samma väg som jag själv gått i så många år. Jag var så borta i så många år och jag tror mitt vett äntligen kom med honom, jag kan leva som jag gjorde när inte han fanns för då levde jag för min egna skull. Jag hade bara mig att ta hand om, nu har jag Ludwig och jag lever nu för våran skull. För Ludwig har ALDRIG bett om att få komma hit, vi bad honom!
Mamma älskar dig för evigt och jag lever för våran skull
<3<3<3

8 kommentarer:

  1. Hvor smukt...du trækker tårer. Det er så sandt det du skriver :D Din lille søn er heldig at han har lige PRÆCIS DIG <3

    SvaraRadera
  2. Underbar Inspiration & bra inlägg,tjejjen...
    Önskar Dig all lycka!

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina ord. Du har så rätt i det du skrivit.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Absolut en inspirationskälla!

    SvaraRadera
  5. Fortsätt kämpa! :)
    Håller på dig!
    Kram

    SvaraRadera