måndag 2 juli 2012

paff!!


I går så kom ju min svärmor och hon blev paff, verkligen paff. Jag trodde ju inte att folk skulle se något nu eftersom jag var så stor innan men det syns tydligen. Hon sa i synnerhet att mina vader var små det sa hon jag vet inte hur många gånger haha. Men det är ändå roligt att hon såg skillnad jag trodde ju verkligen inte det. Får se om hon blir lika paff idag då eftersom hon hade svårt att vänja sig vid att jag blivit så smal =). Nu ska familjen Jansson här gå upp och vi funderar på en promenad.
DAGENS SOFIA:
Ont i huvudet och trött, känner mig tung i huvudet men det går väl över. Nu ska jag leva på detta länge att hon blev så paff haha.

Massa kramar
och önskar er en underbar dag!
<3<3<3

8 kommentarer:

  1. Roligt när folk ser och kommenterar . Så det får du leva gott på i dag .

    Varför har du så ofta ont i huvudet , beror det på op ?

    Ha en skön dag . Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Har nyligen börjat följa din blogg och jag måste få säga att jag tycker att du är jättestark! Vilken grej att gå ner så mycket och ha den disiplinen! För som många tror så är en operation en snabb lösning och för lata människor, men så är det verkligen inte! Har en vän som nyligen gjort operationen och hon kämpar verkligen! Bra jobbat!!! Själv så går jag på viktväktarna nu och det är väldigt roligt att få läsa dina tips om vad som funkar. Måste bli bättre på att dricka vatten tror jag!
    Lycka till, jag kommer att fortsätta följa dig!

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt =) =) Klart det syns på dig!

    SvaraRadera
  4. vad kul att du hänger med i flytten ( igen ) .

    jag hjälper dig gärna med det jag kan på bloggen . Kan dock ta ett tag då mina barn tar lite tid . Men jag gillar att sitta och fixa så hojta bara till om du vill ha hjälp .

    Mvh Helen

    SvaraRadera
  5. Vad kul att din svärmor ser skillnad. Jag hoppas på att tröttheten och huvudvärken snart ger med sig.

    Kram

    SvaraRadera