onsdag 4 juli 2012

Så himla gullig!!


Idag när jag kom till jobbet fick jag en jätte glad överraskning, min underbara vän Roxana!!
Jag fick kläder till Ludwig och ett par SKOR!! Oh som jag har tjatat på Alexander om det och så köper hon det, hur gullig är inte hon eller!!?? Oh tack underbara du, du är sååå himla snäll söta, söta du!!
Kolla vilka fina kläder vi/ Ludwig fick
<3<3<3

TACK UNDERBARA DU!!!
<3<3<3

Massa kramar till er andra också, ni gör så att jag orkar kämpa!
Ni gör så att jag blir lycklig varje dag, ni sätter verkligen guldkant på tillvaron!

5 kommentarer:

  1. Men så snällt, och jättefina kläder!

    SvaraRadera
  2. Åh,så fina kläder :) Gulligt gjort av din vän!!
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Naww vilka söta kläder och vilken söt vän du har :)
    Man blir alltid glad av presenter även om jag aldrig får några :( inte ens när jag fyllde år :( men men..
    Du är bäst <3 kram

    SvaraRadera
  4. Så fina kläder :) Levis har sånna byxor fast beige :)

    SvaraRadera
  5. vad snällt, underbart med sådana människor :D

    SvaraRadera