söndag 15 juli 2012

Underbara, underbara ni!

I kväll börjar allt om igen från början känns det som. Alexander ska jobba och vardagen börjar smyga upp på en igen. Inga mera lata dagar fråns om ett år. Det är ju hemskt tur att Alexander ska ha en veckas semester igen i höst, vi vet inte när bara. Att 2 veckor går så himla fort, det är ju hemskt. Men det har varit riktigt bra två veckor i morgon kommer även min lillebror <3. Ska bli skönt att få träffa honom och undra om han säger något att jag blivit smal. Han är ju kille så det tror jag knappast haha. Men nu ska vi njuta av den sista halvtimman av Alexanders semster sen återgår allt till det normala ett par timmar innan lilleman kommer hem. Kommer vara lite frånvarande nu i 2 veckor och sen ska allt bli som vanligt igen, hoppas ni håller ut! Men ska försöka uppdatera lite då och då. Men tar sommarlov så att säga nu en liten stund =). Men ha en underbar sommar så hörs vi snart igen! Ska ta igen lite i bloggläsades i morgon har försökt lite idag och även skicka paket till 2 underbara personer med lite "prover", förlåt för att det dröjt så!!

Massa kramar så hörs vi snart igen!
<3<3<3
Tack för alla era fina kommentar underbara, underbara vänner!!!!

Det är jag och min lillebror förra året i Bulgarien som vi åkte till med honom och även 40 kilo sedan =).

8 kommentarer:

  1. Jag har med svårt att hitta skor men på Deichmann hittar jag alltid alltid min storlek.
    Så tipsar dig om att gå dit att titta.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en trevlig stund med din bror. Tack för dina fina kommentarer <3

    SvaraRadera
  3. Önskar goa du & de dina en underbar fortsatt Sommer/Semesterkram från mig!

    SvaraRadera
  4. Jag tror nog att lillebror kommer att säga något!! Eller... hmm kankse inte, som sagt, man vet ju hur killar är.

    SvaraRadera
  5. alltid ledsamt när semestern är slut och vardagen närmar sej... speciellt när sommaren inte kom i år...
    Har mailat min story nu om än sent;)

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni har det fint!
    Saknar din blogging.
    Stor kraaam

    SvaraRadera
  7. Saknar dina inlägg! Hoppas allt e bra med dig.
    Kram

    SvaraRadera