tisdag 24 juli 2012

Jag lever!

Jag lever fortfarande och tänkt att jag bara snabbt skulle uppdatera lite. Vi mår bra här hemma och har en vecka kvar på våran semster innan verkligheten kommer i kapp oss igen och vardagen kommer tillbaka. Här har det hänt mycket och i synnerhet med Ludwig han kan sätta sig upp själv och lärt sig att krypa. Det har även hänt lite med mig också folk börjar mer och mer kommentera min vikt och Erik (lillebror) han kände inte igen mig!! Jag ser det ju ännu inte så tydligt men uppenbarligen måste det finnas något där eftersom folk ser det. Det är så himla roligt att det äntligen börjar synas oh vad roligt! Men nu ska vi luncha här hemma hos familjen Jansson.

TACK så himla mycket för alla kommentarer jag fått!!! Tack underbara ni, jag är tillbaka om en vecka igen hoppas ni hänger kvar <3<3<3

Ha en underbar vecka!

11 kommentarer:

  1. Oooo,va roligt :)
    Ha en fortsatt skön Semester/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Har saknat dig :)
    njut ordentligt nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fantastiskt att han kryper :D
    och vad kul att folk märker skillnad, ska bli spännande att se ett nytt kort på dig. <3 kärlek och kramar

    SvaraRadera
  4. Åhh det måste vara helt underbart och se i andras ansikten att du förändras!! Själv kan det säkert vara svårt att se det men som sagt, den förvåningen och glädjen som spelgas i deras ansikten speglar även dina framgångar!!

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot att läsa mer här hos dig om en vecka :) själv går det riktigt bra nu, vikten minskar och jag har kontroll över mitt sockerbegär! Kämpa på nu, du är så duktig! Kram

    SvaraRadera
  6. Åhh vad roligt med framstegen hos den lille och hos dig med :) hejja!! Alltid så kul när folk man inte sett på ett tag reagerar på att det hänt lite med en :)

    SvaraRadera
  7. Hej hopp!! Tittar in varje dag och hoppas du skrivit, saknar din inspiration och glada anda! Hoppas ni har det bra och hoppas du kommer tillbaka snart! Kram

    SvaraRadera
  8. Åååhhhhh som jag saknar din blogging!!!
    Kommer du snart tillbaka???
    Hoppas allt är bra!!!
    Kraaaasam Jennie

    SvaraRadera
  9. Hoppas nu du njuter ordentligt av sista veckan och alla kommentarer!! =)) Kram!

    SvaraRadera
  10. Hur mår du? Har gått en vecka nu, mer till och med. Saknar dina inlägg
    <3

    SvaraRadera