söndag 26 augusti 2012

4 år sedan

För mera än 4 år sedan nu blev jag fru Jansson istället för Elin Sofia Charlotte Nilsson blev det Jansson. En dag som jag aldrig kommer glömma och jag var så lycklig när Alexander var min inte bara i mitt hjärta men även på ett papper. Bröllopsklänning var visseligen väldigt svårt att hitta i min stl så min svärmor sydde en och det var hemskt om jag ska vara ärlig, jag ville ju ha en såndär riktigt vacker klänning som alla andra hade men jag var lycklig, fick Alexander så jag är mer än nöjd med det. Men nu 4 år senare sitter klänningen lite annurlunda mot vad den gjorde den dagen. Kort ett är från dagen med stort d och den andra är från idag.
Skillnad va?

 

 

10 kommentarer:

  1. Ooohhh ja! Stoor skillnad vännen. Jag tycker du var fin som brud och snällt av svärmor att sy en, hade det varit idag så hade du valt en annan!
    Grattis med era 4 år som man och fru <3

    SvaraRadera
  2. OJ OJ!! Va härligt att se! Blev så glad av dessa kort! Vilka framsteg!

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk skillnad, men du var en underbart vacker prinsessa i bröllopskläningen <3 kärlek

    SvaraRadera
  4. Jaaa,Oj men...Såå vacvker du var & är tjejjan/Kram

    SvaraRadera
  5. Nej men! Den är som ett TÄLT nu ju, va härligt det måste kännas :) Du ska vara sjukt stolt över dig, och ge dig en klapp på axeln från mig. Inte alla som klarar det som du gör :)

    hoppas du får en kanon måndag!

    SvaraRadera
  6. Ja du, vilken skillnad det är.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Oh my god!! Där såg man verkligen skillnad!! Kan tänka mig att det måste ha känts jobbigt att svärmor sydde upp klänningen åt dig men tycker att du var en jättefin brud och du ska vara stolt över dig själv när du tittar tillbaka på korten!

    Hahaha Milla sitter här brevid mig och frågar hela tiden om det är jag och Wiggo på bilderna av dig och Hugo :) Kram

    SvaraRadera
  8. Oj herregud, vilken skillnad bruden;) Bra jobbat!

    Förstår att det måste varit svårt att hitta en fin klännig, nu finns det som tur var fler butiker med större storlekar. Kanske är ett motiverande mål att förnya era löften så du får ha på sig din drömklänning när du är nöjd med vikten :)

    Men bröllop är alltid bröllop och lyckan är total oavsett vad man har på sig ;)

    SvaraRadera
  9. Verkligen stor skillnad! Du var fin i din klänning när den passade dig....nu ser den lite ut som ett förkläde på dig istället :) Det låter konstigt, men ta det som en komplimang :)

    SvaraRadera
  10. Hahaha shit den ser ju ut som ett tält på dig nu =)

    SvaraRadera