tisdag 28 augusti 2012

Dagens önske outfit

Som överviktig är det inte lät att handla kläder. Det finns inte mycket och det är inte roligt heller att handla. Man får kläma in sig i ett litet hörn i butiken där det hänger 1 tröja, 2 par byxor och om man har tur 1 kofta och 1 klänning. Jag brukar söka väldigt mycket på internet, så det är inte ofta jag köper i affären. Jag skäms också över att stå där det är som lyser om mig och det känns som folk tittar. Egentligen är det väl bara dumheter men det känns så. Idag satt jag och tittade igenom mina vanliga sidor och hittade lite snyggt på HM och Lindex.

Detta är min önske outfit synd att redan handlat, oh jag vill ha!!
Om någon skulle ha samma smak som mig hittar ni kläderna här:
OBS: Allt är i större storlekar!
KLÄNNING         
STRUMPBYXOR
KAVAJ

2 kommentarer:

  1. skulle vara jätte snyggt på dig! <3

    SvaraRadera
  2. Jeg har altid troet jeg var tyk...og grim, og jeg har aldrig formået mig til at prøve tøj i forretninger. Og gør det stadigvæk ikke. Jeg hader det. Dels er det at man synes folk kigger, dels er omklædningsrummene små, gardinerne slutter ikke til, eller folk kan se ind forneden...jeg forstår dig...men det er jo trods alt bare i vores hoveder, ikke!

    SvaraRadera