måndag 27 augusti 2012

En ny viktblogg

 
Idag fick jag ett mail från Madeleine som intresserade mig väldigt mycket. Hon undrade om jag kunde gästblogga där om hur det är att vara mamma och överviktig och framför allt att tappa dessa kilon. Jag tycker det är en jätte bra ide så klicka gärna in där och titta på det jag skrivit och dela med er om ni har samma erfarenhet!!
 
Jag vill än en gång tacka bloggägaren för att jag fick gästblogga, tack så himla mycket!

MAILET JAG FICK:
Hej
jag har startat en ny blogg som heter Gå ner mammakilon.
Hjälp mig få igång denna blogg, gärna genom att dela den på er blogg, kanske följa den?
 
Denna blogg är FÖR mammor AV mammor!
Den ska fungera som hjälp, motivation och inspiration för alla oss mammor som vill, har eller håller på
att bli av med våra mamma kilon.

Hjälp gärna till genom att skicka in ditt inlägg, kanske några bra tip? avrådan? före/efter bilder, din story
(oavsett om du är mitt uppe i viktnedgången, eller precis startat) Alla är välkomna oavsett metod, ålder eller antal barn.

Kram kram

OBS: skicka ditt inlägg/bilder till denna email adress!
cool_madde@hotmail.com

Madeleine Hedenström
http://mammakilo.blogspot.se/
 
Här har jag fått möjligheten att blogga idag så klicka gärna in och titta på det jag skrivit/ andra har skrivit.

1 kommentar:

  1. Väldigt bra Initiativ av Madde & tack för att du delar med dig/Kram tjejjan

    SvaraRadera