torsdag 23 augusti 2012

En riktigt god morgon!

Idag har det varit en riktigt god morgon och just nu sitter jag ute på altanen och bloggar men vindarna som svalkar mig. Låter som en riktig B-bok men vi kör på det stuket idag haha.
I alla fall min ÄLSKADE Ludwig väckte sin mamma kvart i 6 och jag tänkte "ska jag dö eller gå upp" ja det blev ju gå upp eftersom han vägrade att somna om så efter 10 minuter skrek jag inombords "okej jag är vaken!!!!!!!!" klädde på mig, gjorde gröt till Ludwig och sen flög fan i mig tror jag. Jag fick för mig att jag skulle gå ut och gå. Musik högt i öronen och på med träningkläderna och dom dyra skorna som knappt gått längre än Vasas jungfrufärd.
Nu 40 minuter senare sitter jag här och är svettig som en gnu. Riktigt bra jobbat Sofia. HälsoFia vann återigen över FläskFia.

Hur har eran morgon varit?
Fick frågan vad jag köpt mina nya kläder ifrån och dom är köpta på HM (internet).

Massa kramar

HälsoFia ut
<3<3<3

5 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk bild på dig! <3
    Min morgon har varit lugn, känns skönt efter gårdagens jäktande. Väntar nu på att klockan ska bli eftermiddag och syskonbarnen komme.

    SvaraRadera
  2. Duktig du är då!! Önskar jag också hade lite mer karaktär ibland till att dra ut på promenader!

    SvaraRadera
  3. Hej sötis...
    Önskar dig en underbar dag!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar morgon du haft. Min morgon bestod somvanligt av sovmorgon. Skönt att kunna unna sig det, snart är det slut på dom då jag kommer att börja tidigare på jobbet. Men vad gör det, för jag får ju då komma hem till mina älsklingar tidigare.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att ha dig tillbaka igen! Hoppas du haft en fantastisk sommar?
    Kämpa på och kul att "hälso Fia" vinner över "fläsk Fia"!!
    Stor kram

    SvaraRadera