måndag 27 augusti 2012

Godmorgon gullvippor!

Ja godmorgon här har vi varit uppe en stund och jag känner mig väldigt pigg. När jag har sovmorgon på helgerna är jag fortfarande trött när jag går upp däremot nu på vardagarna är jag pigg längre om jag går upp tidigare. Men kommer jag lära mig? Kommer jag gå upp klockan 6 på morgonen på lördag, när Alex kan? Nej verkligen inte men man kan ju hoppas haha. Idag ska jag till BM (barnmorskan) jag är inte gravid!! Nej utan jag ska titta till min spiral som jag har för att inte bli gravid. Jag har haft den nu i 4 månader snart. Jag satte in den eftersom jag inte ville bli gravid och för att jag inte får bli gravid första året. Det kanske låter själviskt eller ego men nu ska jag bara fokusera på mig, JAG är viktigast! Eller min kropp och hälsa är viktigast. Förutom min underbara son såklart <3.
Sen tänkte jag vara duktig att gå halva vägen hem vilket är 5 kilometer. Så det får ni höra sen när jag kommer hem om jag gjorde.

Massa kramar mina underbara vänner!
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Jag tycker inte alls att det är ego av dig att inte vilja ha barn just nu! För vissa räcker det med ett barn, vissa vill ha 2 och andra vill ha 10, men man ska ju skaffa dom när man orkar :)

    Hur går det med avvänjning med ersättning?

    SvaraRadera
  2. Godmorgon godmorgon! Samma här för min del. trött som 17 på helgerna trots sovmorgon och på vardagarna vaknar jag tidigt och är pigg. Fast idag är jag inte pigg. sovit oroligt och är förkyld.

    Hoppas du får en bra dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi....Härligt inlägg tjejjan/Kram fina du!

    SvaraRadera