fredag 24 augusti 2012

Ludde vänder på huset

Ludwig är jätte grinig och pipig och gråter hela tiden, han har fått mat och nu har jag lagt honom i vagnen och hoppas på att han kan sova en stund stackarn. Fy vad jag känner med honom, dumma tänder som ska ställa till det så för honom så han får ont. Det gör lika ont i mig. ¨
I alla fall Ludwig har nu börjat gått mellan möblerna men han ramlar ju ofta. Men så är det ju när dom ska lära sig. Någon som har en lära gå hjälm eller vet vart man kan köpa dom? Är väldigt intresserad om någon har någon eftersom jag inte hittar dom någonstans!

Nej nu ska jag ta hand om min lilla älskling har inte alls läst bloggar nu på två dagar han kräver mycket just nu min älskling i kväll när han lagt sig ska jag ta igen lite =).

Hoppas ni får en trevlig forsatt dag så hörs vi senare!

Massa kramar
<3<3<3

5 kommentarer:

  1. Hej! Googla på lära gå hjälm, hitta själv denna sida: http://www.cinolino.se/l%C3%A4ra-g%C3%A5-hj%C3%A4lm-1232464

    SvaraRadera
  2. Ja det där med tänder kan vara riktigt jobbigt. Tack och lov är det ju något man vet går över, men det hjälper inte så mycket när man är mitt upp i sömnlösa nätter och bebis som har ont... Har du kollat på Babyproffsen? Har för mig att jag sett sån hjälm där. Mina barn har börjat gå med stöd runt sex månader, inte jätteroligt med tanke på hur outvecklade de är då, men min bvctant tyckte inte att sån där hjälm var nödvändigt så vi skippade det. Men sånt gör man ju som man vill med :) Hoppas tänderna slutar krångla snart! Kramar

    SvaraRadera
  3. Naw,så söt han är din lille Älskling/Puss på kinden...

    SvaraRadera
  4. Uffa, stackarn som har det jobbigt med tänderna! Hoppas dom spricker igenom fort!

    Jag har aldrig sett sådana där hjälmar i butik. Men kolla på tradera! Där tror jag det finns! :)

    Kram till er!!

    SvaraRadera