fredag 24 augusti 2012

Sovmorgon

Jag ligger just nu  sängen brevid kan ni gissa? Jo en sovande Ludwig!!!!??
Jag är extremt chockad så här trött har han nog aldrig varit elldr det vvar väldigt, väldigt länge sedan sist i allafall. Men han har varit lite orolig i natt han har varit det nu  ett par veckor kan vara tänderna tror ja.
Jag ligger just nu i sängen och funderar på vad vi ska hitta på idag. Vi ska storhandla, det vet jag ju men vill göra något, hmm. Funderar på att träna lite hemma idag får se om det bara blir en tanke. Jag är ju samtidigt lite så att jag måste ta det lungt i och med halsflussen så den försvinner snart! Har fortfarande ont i halsen...
Men nu har min lilla älskling satt sig upp och vaknat, jag förstår inte hur han orkar göra så när han precis vaknat jag är död i minst en timma innan jag har vaknat hihi.

Jag ligger ofta och funderar på att jag som är så ful, tjock och egentligen ganska värdelös vad tillför jag samhället? Men hur jag kunde få världens vackraste, sötaste, mest underbaraste, finaste son. Det ligger jag och tänker på många gånger. Även fast jag framstår som en väldigt glad människa så ´finns det mycket mörker i mig också. Spår från mobbning och föräldrar som varit elaka. Men det är bara en tanke, snart kommer det dåliga självförtroendet bytas ut och det är mycket tack vare era fina kommentarer!

Massa kramar till er alla!
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Han är sååå söt <3 visst är det härligt med sovmorgon ibland :)
    Jag tittade mig noga i spegeln efter vårt "samtal" om elefantöron. Undviker speglar ganska mycket annars. Kan Säga att dom är faktiskt borta nu :-) Wiiieee!!
    I början var det dom som störde mig mest. Tittade varje dag om dom blivit mindre. Haha sen var det som du sa: benen. Men nu är det anklarna. Knäppa vi är ;) <3 massa kramar till er <3

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig och lider med dig, har samma tankar men minus barnet, får ofta tankar att jag är värdelös, full och otillräcklig, men precis som du vet jag att det är bullshit, du och jag är vackra. Snygga och underbara, världen kan inte klara sig utan oss.
    <3 kärlek och kramar

    SvaraRadera