lördag 8 september 2012

6 år sedan


Idag är det hela 6 år sedan jag träffade min man. Det har hänt mycket på dom 6 åren

vi har flyttat, brytit kontakten med folk, blivit gravid, gjort abort, fått missfall, fött en underbar son, flyttat, bytt jobb, hatat, gråtit, älskat, skrattat, hatat, bråkat, älskat, pluggat, inrett, renoverat, fått insikt i saker och ting, rest, åkt massa bil, köpt bil, sålt bil, köpt 2 lägenheter, hyrt en lägenhet och framför allt älskat.

Jag älskar min Alexander av hela mitt hjärta han är mitt allt, min luft, mina lungor och mitt liv.

Aldrig skulle jag klarat något utan Alexander och Ludwig.
I will love you forever and ever.

<3<3<3

11 kommentarer:

  1. Naww <3 du får ju berätta hur ni träffades ;) alltid roligt och höra.
    Hoppas ni fÅr en underbar dag <3
    Miljoner kramar till världens snyggaste och underbaraste tjej <3

    SvaraRadera
  2. **Grattis** till Era 6 år :)
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Vad underbart att du har hittat din livskärlek <3

    SvaraRadera
  4. Åhåå vad fint =) Grattis till er, till allt ni fått uppleva ihop, till er fina son, och för er ljusa framtid ^^, kraaam

    SvaraRadera
  5. Grattis till er :)
    Hur går det för dig med kosten och vikten?
    kram

    SvaraRadera