tisdag 4 september 2012

Jag kommer bli flint snart


Godmorgon mina tutterduvor, alltså gud vad jag tappar hår nu mera. Jag tappar hela tiden och måste dammsuga jämt och ständigt. Jätte jobbigt och då syftar jag inte att dammsuga men att tappa hår. Det är hemskt och det känns som jag snart inte kommer ha något hår överhuvudtaget kvar på huvudet snart. På morgonen när jag vaknar är ju kudden brun och när jag duschar så blir det nästan stopp i avloppet okej jag kanske överdriver en anning men det känns så. Förmodligen så syns det knappt men det känns ju och det är det största problemet haha. Men men nu ska jag och Ludwig ut snart.
Massa kramar till alla fina!
<3<3<3

5 kommentarer:

  1. Usch ja de e inte skoj :( jag hade som tur va tjockt hår innan. Snurrade gummibandet 2varv. Nu får jag snurra de 4varv :(
    MEN det börjar avta nu :) i somras var det värst. Blev nästan lite rädd..
    Ha en underbar dag fina du <3

    SvaraRadera
  2. Du mangler måske vitamin til pelsen... ;) Ha en god dag

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det är vanligt att man tappar hår efter GBP-operationen. Mina zinkvärden var dåliga,så nu åter jag zink och b-vitaminer. Ha en bra dag/Eva

    SvaraRadera
  4. Lider med dig, har samma problem. Tappat mer än hälften av håret. Hemskt. Har köpt svinborste för håret så jag kan massera hårbotten och stimulera den.

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Det där med att tappa hår känner jag igen! Mitt ramlar också av nu :( Jag försöker kamma igenom håret ordentligt med ett utredande balsam (har alldeles för mycket hår för att det ska fungera utan) när det är blött. Då lossnar det mesta och hamnar inte på golvet.. Klart att en del hamnar där också, men lite mindre :)

    Sv; Ja egentid har man inte gott om inte :/ Men det var så tokigt skönt att bara få fokusera på tvätten och inte behöva vakta lillan.
    Bamse frukost ja jag vet! men ja måste, de går inte annars. är slut efter 2,5 h vaken typ. Amningen tar hårt på mig.
    Kul att tävla, tråkigt att jag inte vann! :(
    Va kul att baka doptårtan själv! Tåg var en smartidé! Tyvärr har jag inte den tiden och stället vi hyr för dopfesten är ett fik / restaurang så de faller sig naturligt att de sköter fikat. De blir nog smörgåstårta och tårta. Jag hoppas hoppas att jag kommer kunna smaska då! Förmodligen inte och inte kul att chansa å låta lillan ha ont i magen :(
    Tack för din fina kommentar om lycka! Jag hoppas jag kommer bli lycklig i framtiden :)

    (mega massor med text ja vet.. kanske skulle kunna maila lite eller så, du verkar vara en så go tjej ? :) )

    BamseKram

    SvaraRadera