tisdag 4 september 2012

Natti natti


Ludde sover sedan ett par timmar och jag och Alexander har suttit i soffan och myst ett tag. Men jag är trött, jätte trött. Känns som jag ska somna på stående fot, har varit på samma sätt nu flera kvällar och så fort jag kommer till sängen så är jag klar vaken. Jätte jobbigt, jag behöver sova för att orka med Ludwig hela dagarna. Orka leka med honom och ta hand om honom. Idag har jag däremot varit duktig hade en vän över som uppebarligen måste kört slut på Ludwig för han sov i 3 timmar så jag passade på att putsa fönstren i vardagsrummet och vårat sovrum, dammsuga, damma etc. Så nu är det rent en dag i alla fall haha.
Men nu ska jag sova för i morgon ska vi upp tidigt och åka till sjukhuset. När jag opererades hittade dom en cysta i mjälten en ofarlig men kunde vara infektionsjukdom så nu får man väl dommen i morgon haha.
Ha en underbar fortsatt kväll så hörs vi i morgon <3
Massa kramar

Jag har världens vackrast, underbaraste, sötaste och finaste son!!

5 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon
    Å ja, han är super fin, din goe son
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Han är så underbart söt <3
    Skönt att han somnar så pass tidigt så ni får er tid tillsammans på kvällen. Detta är guld värt <3
    Man måste ta vara på varandra ;)

    Jag förstår dig. Är också jätte trött ända till jag lägger huvudet på kudden.

    Sv: jag fick gå in flera gånger för att verkligen tro att det var jag som vann haha.
    Ja klart du kan ta ut den ur kartongen :) är så glad så du anar inte. Löjligt för en sådan sak kanske men jag vann ju :D

    Underbara du <3

    SvaraRadera
  3. Sv; Jo det är väl iofs så det är.. Jag har nog egentligen en snäll bebis, är på hon rätt humör "leker" hon mer än gärna på en stor och mjuk handduk på badrumsgolvet när jag duschar, så nästan varje dag kommer ja in i duschen på morgonen, det är guld värt! Då känns det ju i alla fall som att man startar dagen varje dag..
    Via telefonen så låser det sig och hakar sig när man ska in på alla blogspot.se bloggar och kommentera. tyvärr jätte tråkigt :( Ska försöka starta datorn oftare!
    Å nej lilla plutten! rädd för dammsugaren :( Båda hundarna och katten är rädda för dammsugaren här hemma, fast de fjantar sig mest å det är nog själva ljudet, för när den är avstängd så går de förbi den utan att reagera.
    Ni får njuta tillsammans av kvällarna, och alla de mysiga höstkvällarna som lurar runt hörnet.
    Jag vill ju amma så länge som möjligt så jag vräker i mig mat :) Å, kan du inte visa upp bild på tårtan ? om du har det..
    Ah, så resterna från op tas ut ur kroppen och bränns? om de skulle lämnas kvar i kroppen skulle de "överleva" och kunna gå att använda igen senare om kroppen inte stöter bort dom?
    Tack du själv sofia, du är ett fint stöd och en inspiration! <3 Ha en fantastisk kväll du med, sov så gott!<3

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt när man får tid till att fixa med annat än bara barn hahaha Har glömt tala om hur det gick hos läkaren men mailar dig istället om du har lust att läsa ;) Lycka till imorgon på sjukan, säkert inget men lika bra att ha kollat upp det! Kram

    SvaraRadera
  5. hoppas allt går bra på sjukhuset <3

    SvaraRadera