lördag 1 september 2012

Ont i magen

Vaknade upp nu på morgonen med världens magvärk. Jag hade/ har ont i nedre delen av magen. Fy fan säger jag det värker enda ut på ryggen som man satt ett bälte med värk runt nedre delen av magen.
Oh vad ont det gör, nu efter ca 45 minuter och närmare 1 kilo senare (vägde mig innan och efter) så känns det lite bättre. Men jag lova varje fis var en plåga, oh min stackars mage. Hoppas det går över snart för så här vill man ju inte må. Stackars, stackars Sofia...

Hur mår ni annars idag?
Massa kramar och tack för alla fina kommentarer ang vikt/ viktkort ni är underbara!!
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. oj, hoppas verkligen det var tillfälligt magont!! inge kul!!
    ja, jag gillar oxå iden med dygnet runt och att alla anläggningar ingår... troligast blir det 24seven efter semestern...

    SvaraRadera
  2. Hittade hit då jag googlade på bild "smärta gbp"... Jag lånar den från dig, hoppas det är OK?
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera