fredag 9 november 2012

Alex gästbloggar


Jag får många gånger frågan "hur ser Alexander på det hela nu, eftersom han blev tillsammans med någon som var större"
Så nu tänkte jag be Alex svara på den frågan här i bloggen.
Massa kramar

Då jag ser min fru dagligen så är det svårare för mig att se den viktminskningsresa som hon gör jag ser att hon går ner i  vikt men lika snabbt glömmer jag hur hon såg ut innan. Vi blev båda förvånade när vi såg ett gammalt kort på henne då hon var som störst. Det som är synd är att vi får slänga alla hennes snygga kläder som jag är van att se henne i så det är som en annan person som går runt här hemma. Men jag tycker att hon är mycket snyggare idag. Hon är som en annan person idag mer självförtroende och rörligare. Hon struttar runt här hemma i en one piece och dansar till julmusik så gjorde hon aldrig förut. Man kan säga att min gamla fru försvann med operationen och jag fick en gladare, snyggare och rörligare fru.

4 kommentarer:

  1. Fint skrivet :)

    // blogg.rosed.se

    SvaraRadera
  2. Det er jo det som er så fantastisk. Man bliver så meget gladere for sig selv, for livet og i og man taber sig så meget, så ser man også, hvordan man i virkeligheden ser ud. Jeg glæder mig til at følge dig og din familie på resten af rejsen :D
    Kram til jer alle

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert,fint & kärleksfullt inlägg!
    Ta hand om varandra & ha en underbar Lördag/Kram på Er från mig!

    SvaraRadera
  4. Va roligt att han tycker att det är bra.
    Det är klart att det är roligare som han säger om man kan röra sig mer och är glad och sånt!
    Kram till dig/er och hoppas allt är bra!

    SvaraRadera