måndag 12 november 2012

God morgon!


God morgon mina vänner, det blev inte mycker uppdaterat i helgen eller inget. Men det brukar bli så på helgerna eftersom jag umgås med folk då och framförallt min familj. Min lilla, lilla familj som jag älskar mest av allt.
I dag ska jag nog inte göra så mycket blir bara att ta det lungt har tänkt att hjälpa min kompi i trädgården innan det fryser på allt för mycket. Så tänkte gå dit efter klokan 12 eftersom då sover Ludwig och det är ju bra för barn att sova ute. Känner mig så himla seg bara eftersom min son vaknade innan 7 nu på morgonen. Men nu sover han frukost min lilla ängel så ska väl fixa lite här hemma så jag har det i ordning.
Bra att fixa i trädgården också för fläsket för det har jag för mycket av måste jag ju erkänna. Men nu är det inte så många kilon kvar att gå ner 29 kilo. Fatta att jag började på 92 kilo och nu är det bara 29 kilo kvar!?!? Det är ju helt sjukt herre gud vad jag har varit duktig haha.
Nej nu ska jag dö lite eller fixa vi får se haha.

Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Mmm...Du är grymt duktig tjejen så glad för din skull :)
    Ha en underbar dag/Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh va härligt det låter att vara ute och dona i trädgården!! När jag läser sådan så längtar jag verkligen efter att flytta till hus!

    SvaraRadera