tisdag 6 november 2012

Allvarligt?


Alltså jag måste bara skriva detta för det är så sjukt roligt, vet ni vilket det populäraste sökordet är på min blogg? Det ordet som folk googlat på och kommit in via min blogg på, närmare bestämt 144 gånger.
Håll i er nu!

BAJS, är inte det helt sjukt??(helt sjuk roligt) Att folk söker på bajs och kommit in på min blogg det får bli mindre bajs prat här helt klart haha.

Kortet är en liten smygtit på mig och det är mina älskade nyckelben som legat begravna under ett fettlager men nu syns dom väldigt tydligt, vackert va? Är helt besatt av mina nyckelben och kan stå i timmar (överdriver lite nu) och bara titta på dom. Alexander tycker jag är knäpp men det kan jag leva med haha.

Massa kramar!

8 kommentarer:

  1. Åh,sååå vacker du är tjejjan/Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh va kul för dig :)
    Vad tycker alexander om allt detta? För du var väl stor när ni belv tsm också?
    tycker han att du börjar bli för smal?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis vad du menar, var samma för mig när nyckelbenen tittade fram :) vilken lycka :) det är lite samma med höftbenen nu för mig :) Är så sjukt kul att känna dom så tydligt. Du är verkligen jätte fin. Ta hand om dig

    SvaraRadera
  4. haha ja de kan va lite udda saker:P

    SvaraRadera
  5. Haha, vilken gjej!

    För övrigt så gillar jag också nyckelben! Det finns många fina delar på kroppen som "smyger" fram när man går ner i vikt ;) Du ser jättefin ut! Det där är ett äkta leende!!

    SvaraRadera
  6. Vil se flere billeder af dig :D
    Fine nyckelben i alla fall....og sødt ansigt

    SvaraRadera
  7. jikes! du är vacker! det var du förut oxå, men blir så glad för din skull! bara det inte gått för fort?! blev lite rädd ju, men å andra sidan var det ju länge sedan jag såg dig sist =)

    SvaraRadera
  8. Snyggast i Skåne!! Som jag sagt från början ;)
    Wow vilket vackert ansikte du har <3

    SvaraRadera