tisdag 6 november 2012

En Alexander?

Godmorgon sötnosar!

Känns härligt att sitta framför datan och TACK så mycket för alla kommentarer som ramlar in. Idag är jag lycklig jag bara känner hur lyckan rusar genom kroppen i mig. Ludwig hade sovmorgon vilket innebär såklart att jag inte hade det? Hur kan det komma sig det är som min kropp har en klocka i sig som börjar ringa innan 7. Oh men men fick ju mera sovmorgon än jag är van vid i alla fall. Just nu springer han runt här och leker med allt han ser, min underbara älskade unge!

Idag ska vi även till tandläkaren, städa, handla och vara barnvakt. Älskar att ha mycket att göra.
Jag ska även be min man att ta kort på mig så ni får se hur jag förändrats om jag nu har det? Men det måste jag ju ha gjort eftersom jag gått ner så mycket som jag ändå har gjort.

Alexander väger 66 kilo så om 3 kilo ska jag bära honom och gå ett par varv med honom och känna på hur det känns att ha 66 kilo till på kroppen. Helt sjukt tänk att jag gått ner en Alexander!?!?

Massa kramar mina sötisar!
Härligt att vara tillbaka
<3<3<3

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHA hvilken måleenhed ;) Jeg har gået ner en Alexander ...
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Wow....Grymt tjejjen...
    Ha en underbar dag/Kram kul & "se" dig :)

    SvaraRadera
  3. Fin din lillkille är på inlägget innan ska jag bara säga först, han har samma färger som min, fast min har lite lockigt hår, men annars rätt lika.
    Häftigt att du har gått ned nästan en hel människa då, fast jag väger en del mer än din kille, så mig har du inte gått ned än :)
    Men jag har tänkt på det ibland att de som väger lite mer måste ju ha jättestarka muskler för att bära den tyngre kroppen. Jag tänkte på det också när var gravid och gick upp 25 kilo, vad mycket jobbigare allt blev.
    Det skulle nog vara lärorikt för många att få sätta på sig en sån stor tyngd och bära runt på, så kanske de skulle tänka efter lite när de säger att det bara är att träna och så. För det är ju en mycket större prestation för en som väger dubbelt som jag att gå ut på en promenad bara.
    Med mig är det lite sådär just nu för väntar på besked om ett foster i mig lever eller inte. Eftersom jag haft väldigt många missfall blir det väldigt stressigt såhär i början av en graviditet, eftersom jag vet att det statistikt sett inte kommer sluta bra för mig. Men jag hoppas på den där lilla lilla chansen i alla fall att det går bra.

    SvaraRadera
  4. Galet! =) och grymt jobbar!!! / Jelena

    SvaraRadera