onsdag 7 november 2012

BMI


När jag började så hade jag ett bmi på hela 55,9 (!!!!!!!!!!!!) detta är den 21 mars 2012.
När jag skrev sist så hade jag ett BMI på 40,1 och då är det den 21 august 2012.

Idag den 6 november 2012  kan jag medela att mitt BMI ligger på.....

*tada*...  36

Alltså fatta om bara en BMI enhet eller vad det heter skulle jag aldrig fått opererad, då gränser är satt vid 35. Jag har inte längre "svår fettma" (dödlig fettma) utan "bara" fetma klass 2. Alltså en vacker dag kommer den var nere på normalvikt. Vägen är lång men det är på god väg! Detta gör mig verkligen taggad att veta att jag nästan började på 56 och nu är jag nere på 36!!

Alltså fatta den skillnaden, jag blir på riktigt imponerad över mig själv haha. Vilket ego jag är ibland alltså detta är allvarligt läskigt ibland. Men blir så stolt över mig.



Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. WOW! Vilket resultat! Bra jobbat! Jag är verkligen imponerad av dig! Det kommer att gå bra i fortsättningen också, keep up the good work! :)

    SvaraRadera
  2. WOW! Tänk så mycket hälsosammare. Nästa 20bmi enheter, det är galet:P

    SvaraRadera