onsdag 7 november 2012

Godmorgon!


Är det inte en härlig dag inte sant? Jag och Ludwig sitter just nu och myser i köket, han äter gröt och smörgås med leverpastej *mums* och mamma äter bara smörgås med ost, leverpastej och gurka! Underbar start på dagen, är så himla sugen bara på att ta fram mina adventljusstakar nu! Älskar allt vad julen heter är redan klar med mina julklappar så väntar nu på att få slå in dom och lyssna på julmusik.
Älskar att göra julgodis och ni som gått ner/ gjort en gbp. Hur gör ni till jul är det okej och ta några knäck och allt annat som finns? Eller är det tvärstopp?

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. TYVÄRR käkar jag fortfarande godis och just NU är jag nog inne i en sockeraddiction som heter duga. Jag VILL inte, men käkar ändå!
    Sen är det ju iofs skillnad på nu och förr, då kunde jag äta upp en hel 100g-chokladkaka på fem minuter. Nu kanske jag äter två rutor mörk choklad och är nöjd..
    Men saltlakrits (som jag egentligen inte gillar, lakrits alltså) har jag ätit nu det sista.

    Jag kommer nog tyvärr fortsätta baka mitt julgodis, men försöker låta bli att äta av det. Sen hur bra det kommer att gå är en annan fråga.

    Jag VILL ju inte att folk ska tänka om mig, "jaha, ska hon äta godis som har opererat sig!?". Då känns det som jag sviker inte bara mig själv utan även alla andra..

    *detdåligasamvetetknackarpå**

    SvaraRadera
  2. Jag äter en och annan liten godbit under julen. Bara för att jag gjort min op så ska jag inte behöva avstå från det goda. Men självklart så äter jag inte några stora mängder. Två tre bitar sen är jag nöjd.

    Kram ❤

    SvaraRadera