måndag 5 november 2012

Hejsan!

Hejsan mina vänner!

Jag måste verkligen erkänna att det känns både konstigt och härligt att skriva här igen. Jag har både saknat det och inte saknat det. Men det känns som jag vill börja blogga nu igen efter denna långa paus. Men det är jobbigt, kan man skriva så? Nej inte jobbigt men dagarna skulle behöva några extra timmar nu när jag har barn. Ludwig kräver mycket tid och tiden bara springer iväg. Redan är han 10 månader, går för fullt och snart är han ett år? Vart tog tiden vägen.

Nu har det även gått ett halvår sedan jag tog steget att bli en ny människa. Att bli en ny Sofia, men än tycker jag det inte syns. Tycker fortfarande att jag är tjock även fast jag gått ner hela, otroliga 63 kilo!? Det är ju otroligt, en hel människa har jag gått ner. Men jag vet ju att det kommer ta en lång tid innan jag verkligen fattar vad som händer.

Men tänkte börja så smått komma tillbaka och blogga igen. Tack så hemskt mycket för alla kommentarer och mail jag fått. Fick ett mail senast här om dagen och blev helt chockad och trodde inte någon läste min blogg längre. Men tydligen.

Bjuder på ett ett kort på min underbara son, tänkte lägga ut lite kort på mig i morgon <3

Ha det bäst tills vi hörs igen!
Massa kramar
<3<3<3

10 kommentarer:

  1. Yeeiii vad roligt att du är tillbaks!! och JA! Helt fantastiskt bra gjort! Wow 63 jävla kg. Helt otroligt bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj vad stor han har blivit, och vad liten du blivit!! 63 kg!!! Helt otroligt! Så imponerad. Hoppas du kommer blogga igen. Behöver din inspiration för att själv lyckas med mina kilon. Du ger så mycket motivation och inspiration. Kramar

    SvaraRadera
  3. Åhh jag blir så glad när du ger ljud ifrån dej, du härliga å duktiga Sofia <3
    Du är rå!!
    63 kg!! Hurra, vad du kan!!

    Allt bra här, går i 140 hela veckorna, full fart!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vad stor han har blivit :-) Kul att du är tillbaka igen! Är också dålig på att blogga just nu, men tiden vill inte riktigt räcka till här heller :-) Kram

    SvaraRadera
  5. Den 3:e viktigaste resan du gjort i ditt liv,
    -63 kg. All respekt till dig och de dina./Eva

    SvaraRadera
  6. Dejligt at se du er tilbage igen :D
    Ja, man venter jo bare og undrer, hvor du blev af ;)
    63 kg er virkelig flot. Jeg har skrevet det til dig før; den sidste der kan se vægttabet, er DIG. Selvfølgelig kan 63 kg ses!
    Krammer til dig

    SvaraRadera
  7. Jag följer din blogg alltid, har dig på Bloglovin så jag ser varje gång det kommer upp något nytt och blir lika glad varje gång :)

    Tror inte jag sagt tack för proverna du skickade till mig - men stort TACK! Det värmde mitt hjärta verkligen ska du veta! <3 Blev så glad för den lilla hälsningen också. :) Har haft så mycket att göra och har inte alls varit så engagerad i bloggvärlden på sistone. Haft fullt upp med flytt och ny skola m.m. Men åter igen, tack! <3

    SvaraRadera
  8. Härligt att se dig igen - välkommen tillbaka! :)

    (..och vilken sötis Ludwig är!)

    SvaraRadera
  9. Äntligen ett livstecken =) 63 kg, wow! :)

    SvaraRadera
  10. Härligt! =) Vad glad jag blir, har saknat dig!! /Jelena på felstavad.blogspot.com

    SvaraRadera